Aprofitant que el dia 16 de març es reuneixen al centre de Motors membres del departament de recursos humans d'Atento, convoquem els treballadors i treballadores dels serveis d'emergències 061, 112 i Sanitat respon a una concentració davant les portes del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) de 10 a 12 hores de matí.
Les nostres reclamacions com a secció sindical i com a treballadors impliquen una millora de les condicions laborals, actualment precàries. Per exemple, exigim millores en àmbits com la seguretat i la salut (renovació del material, cascos individuals, etc.), la finalització de la temporalitat en la contractació (per exemple, contractes indefinits al cap d'un any), inclusió dels actuals teleoperadors en la categoria de gestors, establiment d'un plus en concepte d'antiguitat, el pagament íntegre de plusos (per exemple, 150 euros per treballador i per mes, independentment de la jornada), etc.
Incidint en l'arrel del problema, no entenem que un servei d'aquest tipus estigui gestionat per una empresa privada com Atento que vulnera els drets més bàsics dels
treballadors. No entenem que se'ns apliqui un conveni de l'àmbit del telemarketing o
contact center quan treballem a un servei d'emergències.
És per aquest motiu que cridem els treballadors i treballadores per manifestar-se contra la penosa situació laboral que dia a dia vivim els treballadors del centre. Comja sabreu no serveix de res queixar-se i desprès no fer res, i aquesta data és l'oportunitat que teniu per manifestar la vostra oposició a aquesta situació.
Per a més informació, i per a consultar la taula reivindicativa completa, entra a
cnt.atento.sem@gmail.com i a http://cnt061catalunya.blogspot.com/
Les nostres reclamacions com a secció sindical i com a treballadors impliquen una millora de les condicions laborals, actualment precàries. Per exemple, exigim millores en àmbits com la seguretat i la salut (renovació del material, cascos individuals, etc.), la finalització de la temporalitat en la contractació (per exemple, contractes indefinits al cap d'un any), inclusió dels actuals teleoperadors en la categoria de gestors, establiment d'un plus en concepte d'antiguitat, el pagament íntegre de plusos (per exemple, 150 euros per treballador i per mes, independentment de la jornada), etc.
Incidint en l'arrel del problema, no entenem que un servei d'aquest tipus estigui gestionat per una empresa privada com Atento que vulnera els drets més bàsics dels
treballadors. No entenem que se'ns apliqui un conveni de l'àmbit del telemarketing o
contact center quan treballem a un servei d'emergències.
És per aquest motiu que cridem els treballadors i treballadores per manifestar-se contra la penosa situació laboral que dia a dia vivim els treballadors del centre. Comja sabreu no serveix de res queixar-se i desprès no fer res, i aquesta data és l'oportunitat que teniu per manifestar la vostra oposició a aquesta situació.
Per a més informació, i per a consultar la taula reivindicativa completa, entra a
cnt.atento.sem@gmail.com i a http://cnt061catalunya.blogspot.com/
És l'oportunitat de demostrar que existeixes.
No t'omplis la boca de paraules i actua!
No hay comentarios:
Publicar un comentario